Facebook «10 Year Challenge»: Κινδυνεύουν πράγματι τα δεδομένα σας;
infosec

Facebook «10 Year Challenge»: Κινδυνεύουν πράγματι τα δεδομένα σας;

Το τελευταίο διάστημα όλοι παρατηρήσαμε το νέο trend «10-Year Challenge» σε Facebook και Instagram. Αφού έγινε η νέα τάση ανάμεσα...
Read More
infosec

Το Malwarebytes έλυσε το σφάλμα «freezing» των συσκευών Windows 7

Η ομάδα του Malwarebytes επιτέλους έδωσε λύση στο σφάλμα που προκαλούσε πάγωμα σε συσκευές Windows 7! Το πρόβλημα εντοπίστηκε νωρίτερα...
Read More
infosec

Κορυφαίες Android VPN εφαρμογές διαρρέουν προσωπικά δεδομένα

Σύμφωνα με μία νέα μελέτη από VPN αξιολογητές, πάνω από 25% των 150 πιο δημοφιλών και δωρεάν VPNs στο Google...
Read More
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
Latest Posts

Είναι το Google Duplex καταδικασμένο να αποτύχει;

Duplex

Η Google παρουσίασε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό το Duplex, στο συνέδριο προγραμματιστών I / O που έγινε το Μάιο. Η τεχνολογία πραγματοποιεί κλήσεις για λογαριασμό σας και εκτελεί καθήκοντα όπως οι κρατήσεις σε εστιατόρια και το κλείσιμο ραντεβού σε κομμωτήρια.

Το demo ήταν εντυπωσιακό, αλλά προκάλεσε ανησυχίες ότι τεχνολογίες όπως το Duplex θα μπορούσαν να εξαπατήσουν τους ανθρώπους, ώστε να νομίζουν πως μιλούν με άνθρωπο, να παρέχουν νέα εργαλεία για επιθέσεις social-engineering στους εγκληματίες και να κάνουν διακρίσεις εναντίον των εργαζομένων στις υπηρεσίες.

Το Duplex ξεκίνησε να κυκλοφορεί σε μια «μικρή ομάδα» ιδιοκτητών Google Pixel στα τέλη Νοεμβρίου, σε επιλεγμένες πόλεις (κυρίως Νέα Υόρκη, Ατλάντα, Φοίνιξ και Περιοχή του Σαν Φρανσίσκο Μπέι), οι οποίοι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν μέσω του Google Assistant για να κάνουν κρατήσεις σε εστιατόρια, σύμφωνα με το VentureBeat.

Οι πρώτες εντυπώσεις δείχνουν ότι οι περισσότεροι φόβοι ήταν υπερβολικοί. Αν μη τι άλλο, το Duplex επισημαίνει τους περιορισμούς που έχει η χρήση του AI και είναι πιο πιθανό να αποθαρρύνει τους χρήστες και εκείνους που απαντούν στο τηλέφωνο αντί να τους παραπλανήσει, ώστε να σκεφτούν ότι μιλούν σε ένα πραγματικό άνθρωπο.

Ένα άδοξο ξεκίνημα

Προς το παρόν, το Duplex μπορεί να κάνει κρατήσεις για έως και 10 άτομα. Αλλά αυτή η συντηρητική ανάπτυξη είναι μια καλή κίνηση.

Το Duplex χρησιμοποιεί τη διαδικασία επεξεργασίας και παραγωγής φυσικής γλώσσας (NLP / NLG), ένα από τα πιο περίπλοκα και πιο δύσκολα πεδία της τεχνητής νοημοσύνης. Σε αντίθεση με την ταξινόμηση εικόνας και την αναγνώριση φωνής, καθήκοντα στα οποία το AI έχει επιτύχει απόδοση σε επίπεδο ανθρώπου, το NLP εξακολουθεί να παρουσιάζει πολλά εμπόδια στις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Η βαθιά εκμάθηση, η οποία έχει γίνει η πιο δημοφιλής τεχνική του AI τα τελευταία χρόνια, πάσχει από διάφορους περιορισμούς που εμποδίζουν τη χρήση της σε συγκεκριμένα καθήκοντα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η βαθιά γνώση της ανθρώπινης γλώσσας εξακολουθεί να είναι πολύ περιορισμένη για το AI.

Αυτά τα όρια ισχύουν και για το Duplex, ανεξάρτητα από το αν ακούγεται σαν άνθρωπος. Εάν έχει εκπαιδευτεί για κρατήσεις εστιατορίων, αυτό είναι το μόνο πράγμα που θα μπορέσει να κάνει. Δεν θα είναι σε θέση να κλείσει δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο ή μια θέση σε ένα πλοίο. Επίσης, δεν μπορεί να συμμετάσχει σε ουσιαστικές συνομιλίες και μόλις ο συνομιλητής ξεφύγει από το συγκεκριμένο κομμάτι που έχει εκπαιδευτεί το Duplex, ενεργεί με μη αναμενόμενους τρόπους. Για να αποφευχθεί αυτό, η εφαρμογή κάνει στο χρήστη μια σειρά ερωτήσεων βήμα προς βήμα για να κάνει μια κράτηση σε εστιατόριο, όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο.

Η όλη διαδικασία διαρκεί περίπου 1,5 λεπτό, πιθανόν περισσότερο από ό, τι θα χρειαστείτε για να κάνετε την κράτηση μόνοι σας. Στο μέλλον, η Google μπορεί να βελτιώσει το Duplex σε σημείο που θα μπορούσε να μάθει τις συνήθειες σας και να σας βοηθήσει να συντομεύσετε τη διαδικασία.

Προβλήματα μπορεί επίσης να εμφανιστούν εάν για παράδειγμα, ένας υπάλληλος της υπηρεσίας που αλληλεπιδρά με το Duplex, αρχίσει να μιλάει για κάτι που δεν σχετίζεται με την κράτηση, καθώς η απάντηση του Google Assistant είναι πιθανό να προκαλέσει σύγχυση σε αυτό το άτομο.

Για το λόγο αυτό, η Google έλαβε μια ακόμα σωστή απόφαση. Στην αρχή της κλήσης, το Duplex ενημερώνει τον ακροατή ότι μιλά σε ένα AI.

Η Google πρόσθεσε αυτή τη μικρή λεπτομέρεια αφού αντιμετώπισε ένα θέμα, μετά την αρχική παρουσίαση του Duplex, καθώς φαινόταν ότι το AI εξαπάτησε τους ανθρώπους που απάντησαν στις κλήσεις του, ώστε να σκεφτούν ότι μιλούσαν σε έναν άνθρωπο. Αυτή η αλλαγή χρησιμεύει επίσης για να προειδοποιήσει τον παραλήπτη της κλήσης, να διατηρήσει τη συνομιλία επικεντρωμένη στις λεπτομέρειες που έχουν σχέση με το θέμα.

Η αργή κυκλοφορία του Duplex από την Google αποτελεί μια υπενθύμιση ότι το AI δεν είναι καν κοντά στο να γίνει ένα είδος αισθανόμενου όντος, που μπορεί να σκέφτεται και να ενεργεί όπως ένας άνθρωπος. Θα βοηθήσει επίσης την Google να λάβει μια σταδιακή προσέγγιση για την επέκταση της τεχνολογίας, τη συλλογή δεδομένων χρήστη και την εξέταση σφαλμάτων και ατελειών, πριν επεκτείνει τη βάση των χρηστών της.

Ένας άλλος λόγος για τον περιορισμό της διαθεσιμότητας του Duplex είναι ότι η Google χρησιμοποιεί επίσης ανθρώπους που θα επέμβουν και θα φροντίσουν τις καταστάσεις που δεν μπορεί να χειριστεί το AI. Ας ελπίσουμε ότι, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, θα εξαρτάται λιγότερο από τους ανθρώπινους και θα είναι σε θέση να χειρίζεται κάθε είδους συνομιλία μόνη της. Αν όχι, η Google θα γίνει μια από τις πολλές εταιρείες που προσλαμβάνουν ανθρώπους για να αντισταθμίσουν τις ελλείψεις του AI.

Ένα άλλο πιθανό αποτέλεσμα είναι ότι οι άνθρωποι θα μάθουν να ξεχωρίζουν τις διαφορές μεταξύ της ομιλίας με έναν πραγματικό άνθρωπο και ενός ΑΙ που ακούγεται σαν άνθρωπος. Στο κάτω κάτω, τα εστιατόρια, τα κομμωτήρια, τα ξενοδοχεία και άλλες επιχειρήσεις που λαμβάνουν κλήσεις από το Duplex, έχουν κίνητρο να αποδέχονται τις κλήσεις των AI: Δεν θέλουν να χάνουν πελάτες.

Το 2016, το Facebook ξεκίνησε το M, έναν AI βοηθό που υποτίθεται ότι ήταν σε θέση να εκτελέσει ένα ευρύ φάσμα εργασιών. Όπως και το Duplex, το M ήταν αρχικά διαθέσιμο σε περιορισμένο κοινό και υποστηριζόταν από ανθρώπους χειριστές. Το Μ υποτίθεται ότι σταδιακά θα εξαρτιόταν όλο και λιγότερο από τους ανθρώπους. Ωστόσο το 2018, το Facebook τερμάτισε το M, καθώς δεν πέτυχε τους στόχους του.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *