H Microsoft κυκλοφόρησε την beta έκδοση του νέου Clarity analytics εργαλείου για να βοηθήσει τους webmasters να κατανοήσουν πως αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τις ιστοσελίδες τους.
Το Clarity analytics σάς επιτρέπει να εκτελείτε A/B tests και να αναπαράγετε οπτικοποιήσεις των εμπειριών και των συμπεριφορών των χρηστών στον ιστότοπό σας. Το εργαλείο δεν σας βοηθάει μόνο να κατανοήσετε τι βλέπουν οι επισκέπτες σας, αλλά και να εντοπίσετε λάθη και ζητήματα ευχρηστίας.
Η εταιρεία ανέφερε ότι με την βοήθεια του Clarity ανακάλυψε ότι όσοι είχαν προβλήματα με τον Bing χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα προγράμματα περιήγησης που είχαν μολυνθεί από κακόβουλο λογισμικό.
Πράσινες κηλίδες στον Άρη ανακαλύφθηκαν από τη NASA
Εκμετάλλευση Ευπαθειών: Απειλές για τη Μονάδα MELSEC
Ρομπότ ανέσυρε ραδιενεργό υλικό από το Fukushima Daiichi
Το εργαλείο βρίσκεται σε beta στάδιο οπότε πιθανότητα να προστεθούν περισσότερες λειτουργίες μέχρι την επίσημη κυκλοφορία. Η ομάδα ανάπτυξης σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το AI για την καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς των χρηστών που παρουσιάζουν μη φυσιολογική δραστηριότητα στον ιστότοπο αλλά και για τα σφάλματα JavaScript. Επίσης, θα προσφέρονται heatmaps για να δείτε πώς οι χρήστες κάνουν κλικ και μετακινούνται στις σελίδες σας.
Σύμφωνα με την Microsoft, το εργαλείο θα λειτουργήσει σε οποιαδήποτε HTML ιστοσελίδα. Σύντομα θα έχουμε υποστήριξη για άλλα TLD.