Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
infosec

Windows 10: Πώς να διορθώσετε το browsing σφάλμα στο Microsoft Edge

Η τελευταία αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από τη Microsoft για τα Windows 10 έφερε ένα πρόβλημα, το οποίο παρατηρείται όταν επιχειρεί...
Read More
infosec

Google Play: Κρυβόταν malware με τη χρήση των αισθητήρων κίνησης

Στην αγορά του Google Play υπάρχουν πολλές κακόβουλες εφαρμογές που δοκιμάζουν κόλπα για να αποφευχθεί η ανίχνευση τους. Για την...
Read More
infosec

Bug του Twitter δημοσίευε τα προσωπικά tweets των χρηστών για 5 χρόνια

Οι χρήστες του Twitter, οι οποίοι χρησιμοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις Android συσκευές τους, θα πρέπει να ελέγξουν...
Read More
Latest Posts

Τα tech support scams μειώνονται καθώς ο κόσμος τα αναγνωρίζει

Σύμφωνα με έρευνα της Microsoft, τα τελευταία 2 χρόνια έχει σημειωθεί μείωση των επιτυχημένων tech support scams παγκοσμίως, καθώς οι χρήστες  φαίνεται ότι μπορούν σε λίγο μεγαλύτερο βαθμό να τα αναγνωρίσουν και να τα αποφύγουν. Σε αντίθεση με το σύνολο, το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε μικρή αύξηση στα θύματα των tech support scams.

tech support scams

Η Microsoft έκανε έρευνα με περισσοτέρους από 16.000 χρήστες του internet παγκοσμίως, ώστε να συμπεράνει την απήχηση των εν λόγω scam σε σχέση με τα περασμένα χρόνια. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 63% των χρηστών  συνάντησαν τουλάχιστον ένα tech support scam, ποσοστό που μειώθηκε από το 68% του 2016. Αυτοί που έχασαν χρήματα με αυτόν τον τρόπο μειώθηκαν στο 3% του συνόλου, σε σχέση με το 6% που σημειώθηκε πριν 2 χρόνια.

Ωστόσο, άσχετα με το 3% που έχασαν χρήματα από τα ίδια τα scam, το 8% δήλωσε ότι έχασε χρόνο και χρήμα για την ελέγξουν και να «καθαρίσουν το υπολογιστή τους από κακόβουλα προγράμματα, ενώ το 78% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αγχώθηκε ως αποτέλεσμα της απάτης.

Η έρευνα ισχυρίζεται ότι σημαντικό ρολό έχει παίξει το ότι έχουν μειωθεί τα pop up ads τα οποία πολλές φορές εμφάνιζαν παραπλανητικά μηνύματα, κάνοντας τον χρήστη να πιστεύει ότι πρόκειται για κάποια επίσημη σελίδα της Microsoft.

Το 38% των χρηστών δήλωσε ότι εάν ερχόταν σε τηλεφωνική επαφή με μια τέτοια εταιρεία (tech support) θα μπλόκαραν τον αριθμό, και ότι εάν είχαν όντως κάποιο πρόβλημα με το σύστημα τους, θα το έψαχναν μονοί του online.

Τέλος, ενώ όλες οι χώρες φαίνεται να έχουν μειώσει τα ποσοστά των tech support scams σε σχέση με το 2016, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει σημειώσει αύξηση. Το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχουν πέσει θύματα τέτοιον scam, ενώ το 6% δήλωσε ότι έχασε και κάποιο χρηματικό ποσό, ποσοστό που αυξήθηκε από το 2% του 2016.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *