ΑρχικήSecurityΕρευνητές ασφάλειας αποκάλυψαν ευπάθειες στις AT&T, T-Mobile και Sprint

Ερευνητές ασφάλειας αποκάλυψαν ευπάθειες στις AT&T, T-Mobile και Sprint

Αυτή δεν ήταν μια καλή εβδομάδα για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών:  ερευνητές στον τομέα της ασφάλειας αποκάλυψαν ελαττώματα ασφαλείας στις AT & T, Sprint και T-Mobile, τα οποία θα μπορούσαν να αφήσουν τα δεδομένα των πελατών εκτεθειμένα.

T-Mobile

Χθες, τα BuzzFeed News ανέφεραν δύο ελαττώματα που άφησαν τα στοιχεία ενημέρωσης των πελατών ευάλωτα στις AT & T και T-Mobile. Στην περίπτωση της T-Mobile, ένα “τεχνικό σφάλμα” μεταξύ του online κατάστηματος της Apple και του API επικύρωσης λογαριασμού της T-Mobile επέτρεπε απεριόριστο αριθμό προσπαθειών σε μια ηλεκτρονική φόρμα, το οποίο θα επέτρεπε σε έναν χάκερ να χρησιμοποιήσει κάποια κοινώς διαθέσιμα εργαλεία για να μαντέψει ένα PIN ή τα τελευταία τέσσερα ψηφία στον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης ενός πελάτη.

Κάτι παρόμοιο συνέβη και με την εταιρεία ασφάλισης τηλεφώνου Asurion και τους πελάτες της AT & T. Ένα ηλεκτρονικό έντυπο αίτησης επέτρεπε σε οποιονδήποτε με τον αριθμό τηλεφώνου του πελάτη να έχει πρόσβαση σε μια φόρμα που του επέτρεπε απεριόριστες εικασίες για να μαντέψει τον κωδικό πρόσβασης ενός πελάτη, αφήνοντάς τον τελείως ευάλωτο σε κάποια επίθεση.

Σε κάθε περίπτωση, και οι δύο εταιρείες διόρθωσαν τις παραπάνω ευπάθειες.

Σε μια άλλη περίπτωση αυτό το σαββατοκύριακο, η TechCrunch ανέφερε ότι οι ερευνητές στον τομέα της ασφάλειας έχουν πρόσβαση σε ένα εσωτερικό staff portal της Sprint εξαιτίας των “αδύναμων και εύχρηστων ονομάτων χρηστών και κωδικών πρόσβασης”, με την έλλειψη ταυτότητας δύο παραγόντων. Μόλις εισέλθει, ο ερευνητής αποκτά πρόσβαση στις πληροφορίες λογαριασμού πελατών για τις εταιρείες Sprint, Boost Mobile και Virgin Mobile. Ο ερευνητής ανέφερε επίσης ότι ο οποιοσδήποτε αποκτήσει πρόσβαση θα μπορούσε να κάνει αλλαγές στους λογαριασμούς πελατών και ότι τα PIN του πελάτη. Ένας εκπρόσωπος της Sprint επιβεβαίωσε την ευπάθεια που δημοσίευσε το TechCrunch και σημείωσε ότι δεν πιστεύει ότι οι πελάτες επηρεάστηκαν από την ευπάθεια και επεσήμανε ότι εργάζονται για να διορθώσουν το πρόβλημα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τρωτά σημεία δεν είναι απαραιτήτως παραβιάσεις, αλλά είναι ευπάθειες όπως αυτές που επιτρέπουν σε κακούς φορείς να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα σύστημα και να εκμεταλλευτούν τα δεδομένα πελατών στα οποία έχουν πρόσβαση. Τα συστήματα αυτά είναι αναγκαστικά πολύπλοκα: εταιρείες όπως η AT & T, η Sprint και η T-Mobile πρέπει να εξισορροπήσουν την παροχή πρόσβασης στους υπαλλήλους για να κάνουν τις δουλειές τους και στους πελάτες για να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες τους. Ωστόσο, δεδομένης της βλάβης που μπορεί να διαδραματίσει κάποιος χάκερ με τα πάρα πολλά δεδομένα που έχουν αυτές οι εταιρείες, είναι σαφές ότι πρέπει να είναι πιο ενεργητικοί σχετικά με την προστασία των πελατών τους.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS