ΑρχικήinetΤο Facebook λέει ότι δεν είναι το μόνο που κάνει στοχευμένες διαφημίσεις

Το Facebook λέει ότι δεν είναι το μόνο που κάνει στοχευμένες διαφημίσεις

FacebookΤον τελευταίο καιρό το Facebook βρίσκεται σταθερά στο προσκήνιο της διεθνούς επικαιρότητας λόγω των πρόσφατων γεγονότων σχετικά με τη συλλογή δεδομένων. Ωστόσο θέλει να κάνει ένα πράγμα σαφές: ότι δεν είναι η μόνη εταιρεία που το κάνει.

Τη Δευτέρα η πλατφόρμα δημοσίευσε ένα explainer post σχετικά με το πώς συλλέγει τα δεδομένα σας μέσω των υπηρεσιών της ακόμα, και όταν δεν χρησιμοποιείτε το Facebook.

Η δημοσίευση διευκρινίζει τον αντίκτυπο των Facebook plugins, τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν like ή να μοιράζονται περιεχόμενο σε τρίτους ιστότοπους, καθώς και τον αντίκτυπο του login tool του Facebook, δηλαδή όταν χρησιμοποιείτε τα διαπιστευτήρια σύνδεσής σας για να συνδεθείτε σε ιστότοπους ή εφαρμογές. Άλλες αντίστοιχες υπηρεσίες που σχετίζονται με τη συλλογή δεδομένων, είναι το Facebook Analytics, καθώς και τα δικά του εργαλεία διαφήμισης και καταμέτρησης.

Όπως το Facebook επαναλαμβάνει, αν έχετε χρησιμοποιήσει μια παρόμοια υπηρεσία από άλλες εταιρείες διαδικτύου, έχουν κι εκείνες συλλέξει τα δεδομένα σας.

«Το Twitter, το Pinterest και το LinkedIn διαθέτουν όλα παρόμοια κουμπιά Like και Share για να βοηθούν τα άτομα να μοιράζονται πράγματα στις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν. Το Google διαθέτει μια δημοφιλή υπηρεσία παροχής Αnalytics, ενώ οι υπηρεσίες Amazon, Google και Twitter προσφέρουν αντίστοιχα login tools», αναφέρει η εταιρεία.

«Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι ιστότοποι και εφαρμογές στέλνουν τις ίδιες πληροφορίες σε πολλές εταιρείες κάθε φορά που τις επισκέπτεστε.»

Το Facebook και άλλες εταιρείες συγκεντρώνουν ουσιαστικά τα δεδομένα αυτά για καλύτερη στόχευση των διαφημίσεών τους – όσα περισσότερα πράγματα γνωρίζει κάποια διαφημιστική εταιρεία για εσάς, τόσο το καλύτερο.

Μέσα από τα plugins και το login feature, η πλατφόρμα συλλέγει πληροφορίες για τον ιστότοπο που επισκεφθήκατε καθώς και πληροφορίες του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής σας.

Το Facebοok Analytics δείχνει ποιοι επισκέπτες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα καθώς και συγκεντρωτικά δημογραφικά στοιχεία όπως η ηλικία και το φύλο. Το Audience Network της εταιρείας εμφανίζει διαφημίσεις από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σε άλλους ιστότοπους, εκτός και αν δεν έχετε λογαριασμό στο Facebοok.

Αν ελέγξετε τις προτιμήσεις σας σχετικά με τις διαφημίσεις στο Facebοok, θα μπορέσετε να δείτε πώς αυτά τα δεδομένα δημιουργούν μια λίστα που σχετίζεται με το προφίλ σας, καθώς και με τους ιστότοπους που έχετε επισκεφτεί.

Η Google διαθέτει έναν παρόμοιο πίνακα ελέγχου, ενώ το Twitter βασίζεται στη δραστηριότητά σας για να μάθει τι σας ενδιαφέρει.

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε την εξατομίκευση με το πάτημα ενός κουμπιού στο Twitter, στο LinkedIn και στο Αd settings dashboard της Google, ενώ στο Facebook μπορείτε να επιλέξετε να εξαιρεθείτε από τις διαφημίσεις που σχετίζονται με τις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές που επισκέπτεστε.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS