ΑρχικήinetΤο Inmarsat βρήκε την θέση της πτήσης MH370 της Malaysian Airlines

Το Inmarsat βρήκε την θέση της πτήσης MH370 της Malaysian Airlines

Χάρη στα δεδομένα από έναν πάροχο δορυφορικών επικοινωνιών τον δορυφόρο Inmarsat, τώρα μάλλον έχουμε μια σαφή εικόνα του τραγικού τελικού προορισμού της πτήσης 370 της Malaysian Airlines.

Inmarsat

Ο εντοπισμός του βέβαια είναι κατά προσέγγιση συν πλην 100 μίλια. Η θέση αυτή βρίσκεται στο κάτω μέρος του Νοτίου Ινδικού Ωκεανού. Χρησιμοποιώντας ένα επιστημονικό μοντέλο που βασίζεται στη μετατόπιση των σημάτων Doppler της πτήσης MH377 (μια άλλη πτήση της Malaysian Airlines) και άλλες παρόμοιες διαδρομές αεροσκαφών, οι τεχνικοί της Inmarsat ήταν σε θέση να περιορίσουν τον τομέα αναζήτησης του αγνοουμένου αεροσκάφους σε μια περιοχή του Ινδικού ωκεανού δυτικά του Περθ της Αυστραλίας.

Ο δορυφόρος Inmarsat το κατάφερε από τα “pings” του αεροσκάφους. Ο Inmarsat – 3 F1, λειτουργεί από το 1996. Τα συστήματα του δεν έχουν δυνατότητες εντοπισμού θέσης, αλλά έχουν μια γεωστατική τροχιά στις 64,5 μοίρες ανατολικά του γεωγραφικού μήκους. Βασισμένοι στην σχετικά σταθερή θέση του, οι τεχνικοί κατάφεραν να περιορίσουν τη θέση του αεροπλάνου με μια πρώτη ανάλυση του φαινομένου Doppler από το σήμα από pings της πτήσης και κατά προσέγγιση το ύψος του αεροπλάνου. Η έγκαιρη ανάλυση έδειξε ότι το αεροπλάνο έπρεπε να είναι μέσα σε δύο πιθανά τόξα: ένα στο Βορρά, το οποίο οδηγεί στην ξηρά, και ένα στο νότο, πάνω από τον ωκεανό. Μετά την ενημέρωση αυτή στους υπαλλήλους της Malaysian Airlines στις 12 Μαρτίου, οι τεχνικοί του Inmarsat συνέχισαν να εκτελούν ανάλυση δεδομένων, με τη δημιουργία μοντέλων για το πώς το σήμα μπορεί να μετατοπιστεί από την επίδραση του φαινομένου Doppler πάνω από τις βόρειες και τις νότιες διαδρομές.

Για να δημιουργήσουν αυτό το μοντέλο, οι τεχνικοί χρησιμοποίησαν στοιχεία από τα σήματα άλλων αεροσκαφών με παρόμοιες διαδρομές. Η εταιρεία, στη συνέχεια, σε σύγκριση με το μοντέλο και τα δεδομένα από το MH370 ανακάλυψε μια “εξαιρετική ταύτιση” των σημάτων του αεροπλάνου με τα αναμενόμενα μοντέλα προς τη νότια διαδρομή, σύμφωνα με τον Chris McLaughlin, ανώτερο αντιπρόεδρο των εξωτερικών υποθέσεων του Inmarsat, όπως ανέφερε στην Telegraph.

Με βάση τα στοιχεία από τα τελευταία pings του MH370, οι ερευνητές του αμερικάνικου Εθνικό Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών ήταν σε θέση να περιορίσουν την περιοχή αναζήτησης στο 3% του “νότιου αεροδιαδρόμου”.

“Όλοι πιστεύουμε ότι είναι σε αυτή τη γενική θέση”, δήλωσε ο McLaughlin. “Αλλά δεν μπορούμε να σας δώσουμε το ακριβές σημείο προσγείωσης, ή πρόσκρουσης. Δεν είναι από αυτό το είδος συστήματος.”

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS