ΑρχικήinetΣτόχος της Microsoft για την TV η επιβράβευση των τηλεθεατών

Στόχος της Microsoft για την TV η επιβράβευση των τηλεθεατών

Microsoft tvΤο Αμερικανικό Γραφείο Πατεντών δημοσιεύει την λεπτομερή περιγραφή της αίτησης που υπέβαλλε ήδη από το 2011 η Microsoft για να κατοχυρώσει τεχνολογία που επιβραβεύει ποικιλοτρόπως τον τηλεθεατή που παρακολούθησε ταινίες, εκπομπές, μια ολόκληρη τηλεοπτική σειρά ή ακόμα και μια ή περισσότερες διαφημίσεις. Η εμφάνιση του  avatar που διατηρεί κάθε τηλεθεατής που αποδέχεται τις συνεχείς προκλήσεις αντικατοπτρίζει τα επιτεύγματά του και κυκλοφορεί διαφημίζοντάς τα σε άλλα avatar.

Στην περιγραφή της τεχνολογίας δεν γίνεται σαφής αναφορά στην συσκευή αναπαραγωγής του περιεχομένου, το οποίο είναι αποκλειστικά βίντεο που εξελίσσεται γραμμικά, σε αντίθεση με τα παιχνίδια όπου η εξέλιξη αλλάζει ανάλογα με τις επιλογές του χρήστη. Εντούτοις, στα αποκαλυπτήρια του Xbox One που έκανε η Microsoft στις 21 Μαΐου ήταν φανερό ότι η εταιρεία στρέφεται στην τηλεόραση, και συγκεκριμένα στην τηλεόραση με δυνατότητα αλληλεπίδρασης από τον τηλεθεατή, την λεγόμενη interactive TV -είτε πρόκειται για ζωντανό πρόγραμμα, διαδικτυακές υπηρεσίες βίντεο, καλωδιακή τηλεόραση, ή υπηρεσίες video on demand. Στο εξής, η τηλεθέαση δεν θα είναι παθητική, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην τεκμηρίωση της αίτησης.

Η λειτουργία του συστήματος που περιγράφεται υπό τον τίτλο “AWARDS AND ACHIEVEMENTS ACROSS TV ECOSYSTEM” περιλαμβάνει την απόδοση υψηλότερου σκορ ή «επιτευγμάτων» στον τηλεθεατή-χρήστη ή επιβράβευση της παρακολούθησης περιεχομένου με κουπόνια ή ακόμα και προϊόντα. Οι στόχοι που πρέπει να επιτύχει ο τηλεθεατής μπορεί να ορίζονται είτε από τον παραγωγό του περιεχομένου βίντεο, τον διανομέα, διαφημιζόμενους κ.λπ., όπως αναφέρεται. Η επίτευξη κάθε  στόχου μπορεί να γίνει είτε με την καταγραφή της προβολής από τον αναγνωρίσιμο χρήστη (αναφέρεται η χρήση κάμερας βάθους), ή μετά από συγκεκριμένη ενέργεια του τηλεθεατή, που μπορεί να γίνει με τις κινήσεις του.

Τέλος, γίνεται με σαφήνεια αναφορά στο “avatar” του τηλεθεατή-χρήστη, δηλαδή την ψηφιακή του περσόνα του, η οποία αλλάζει ρούχα και εμφάνιση ανάλογα με τα επιτεύγματά του. Μάλιστα, το avatar διαλαλεί τα επιτεύγματά του σε άλλα avatar, κάτι που θεωρηθεί ως παρότρυνση για την συμμετοχή και άλλων τηλεθεατών στις προκλήσεις του εν λόγω προγράμματος/σειράς ή μεμονωμένης τηλεοπτικής εκπομπής, όπως ένας τελικός πρωταθλήματος (αναφέρεται χαρακτηριστικά η μεγαλύτερη ετήσια διοργάνωση του αμερικανικού ποδοσφαίρου, το Super Bowl).
Η δημοσίευση της αίτησης κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας θεωρείται απόδειξη για τα σχέδια της Microsoft να εισέλθει στον τομέα της τηλεόρασης και να αντλήσει νέα έσοδα από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Όπως αναφέρεται εξάλλου, σκοπός του συστήματος είναι να αυξηθεί ο χρόνος της τηλεθέασης και να αυξηθούν οι ευκαιρίες για διαφήμιση. Από την τεχνολογία δεν αποκλείεται καμία τεχνολογία μετάδοσης περιεχομένου -ψηφιακά, δορυφορικά, καλωδιακά, διαδικτυακά προγράμματα- και καμία συσκευή προβολής. Το Xbox One ταιριάζει απολύτως στην περιγραφή, αλλά είναι γνωστό ότι η Microsoft θα διαθέσει βελτιωμένο Kinect το 2014 και για συστήματα με Windows, οπότε δεν αποκλείεται η τεχνολογία αυτή να εφαρμοστεί και στο PC.

 in

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS