Παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Samsung και η Google, η Apple εξακολουθεί να είναι η πιο πολύτιμη μάρκα στο κόσμο, σύμφωνα με αναφορά της Millward Brown.
H εταιρεία του Cupertino ήταν η μια από τις τρεις τεχνολογίες φίρμες στο top 5, με τη Google και την IBM να έρχονται δεύτερη και τρίτη αντίστοιχα.
Η αξία της Apple για το 2013 ανέβηκε στα 185 δισεκατομμύρια δολάρια (1% αύξηση από πέρυσι) ενώ η αξία της Google που ήρθε δεύτερη ανέβηκε στα 113 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η αξία της IBM έπεσε στα 112 δισεκατομμύρια δολάρια, ωστόσο ήρθε τρίτη, ενώ τετάρτη ήρθε η McDonalds με 90 δισεκατομμύρια δολάρια και πέμπτη η Coca-Cola με 78 δισεκατομμύρια δολάρια.
“Παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό στην αγορά, η Apple κατάφερε να κρατήσει τη πρωτιά της και φέτος, δείχνοντας το πόσο δυνατή σαν μάρκα είναι,” είπε ο Nick Cooper της Millward Brown. “O κόσμος εξακολουθεί να αγαπάει τη μάρκα, ασχέτως με το πως τα πάνε η μετοχές της.”
Η Millward Brown σημειώνει επίσης ότι η πτώση της μετοχής της Apple δεν ήταν το μόνο πρόβλημα της εταιρείας, αλλά και η κακή κριτική για την εφαρμογή των χαρτών είχε ως αποτέλεσμα να ανεβάσει αρκετά την αξία της Google και της Samsung. Ωστόσο, η Samsung δεν είναι πουθενά στο top 10 του 2013.
Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews