ΑρχικήinetΗ πρόσληψη επαγγελματία gamer από το Facebook

Η πρόσληψη επαγγελματία gamer από το Facebook

459.000 χρόνια! Τόσος είναι ο  καιρός που περνάγανε οι χρήστες του Twitch βλέποντας άλλους ανθρώπους να παίζουν βιντεοπαιχνίδια το προηγούμενο έτος και το Facebook θέλει κι αυτό ένα κομμάτι από την πίτα.
Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά τα e-sports είναι εξωφρενικά δημοφιλή  και το Facebook σκέφτεται σοβαρά να πάρει την ιδιοκτησία για αυτά τα video views.
Σύμφωνα με μια από τις πηγές μας το Facebook έχει προσλάβει έναν πρώην επαγγελματία gamer τον Stephen “Snoopeh” Ellis για να φτιάξει μια νέα ομάδα.

Facebook
Μια άλλη πηγή μας λέει ότι ο Ellis θα λειτουργεί υπό του Guy Cross, που είναι ο επικεφαλής του Facebook για τα παιχνίδια εταιρικών σχέσεων για τη Βόρεια Αμερική. Ο Ellis θα δουλεύει μαζί με την Ginger Larson.

Σύμφωνα με το LinkedIn του Ellis η πρόσληψη έγινε τον Μάιο και φαίνεται να είναι ήδη πολύ απασχολημένος. Έχει ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο μιλώντας με τους gaming συνεργάτες του Facebook. Και μόλις την περασμένη εβδομάδα, το Facebook ανακοίνωσε μια σημαντική συνεργασία με το game στούντιο Blizzard.

Αλλά με τον Ellis να εργάζεται με την ομάδα, δεν πρόκειται να είναι η τελευταία για τις e-sports συνεργασίες του Facebook.
Η επιχείρηση είναι τεράστια. Πέρυσι ο μέσος χρήστης Twitch παρακολουθούσε 421 λεπτά των e-sports ανά μήνα. Το Twitch είχε 100 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες από τον Ιανουάριο του 2015.
Εάν το 2015 το Twitch είχε τόσους χρήστες φανταστείτε τι θα μπορούσε να κάνει το Facebook με 1.650 εκατομμύρια ανθρώπους ώς ακροατήριο. Θα μπορούσε να γνωρίζει τις μετρήσεις των views, την ώρα παραμονής στο site και χάρη σ΄αυτό οι επιχειρήσεις θα ξοδεύουν χιλιάδες δολάρια σε διαφημίσεις για να πουλήσουν τα παιχνίδια τους.
Ο Ellis είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να συμβεί αυτό. Είναι σεβαστός από τους παίκτες χάρις στην επιτυχία του παίζοντας επαγγελματικά το πιο δημοφιλές παιχνίδι στον κόσμο, το League of Legends, από το 2010 έως το 2014. Ως αρχηγός της ομάδας Evil Geniuses κατόρθωσε να πάρει την τρίτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Στο LinkedIn έγραψε ότι κατά τη διάρκεια της εμπειρίας του, “ανέπτυξε ένα εκτεταμένο δίκτυο μέσω τον e-Sports και τη βιομηχανία παιχνιδιών (gaming).

Έχει φανεί και στο παρελθόν ότι οι στρατηγικές συνεργασίες του facebook ήταν κάτι παραπάνω από πετυχημένες.
Η ομάδα που επικεντρώνετε στους διάσημους  έχει ήδη βάλει ηθοποιούς, μουσικούς και αθλητές να κάνουν κοινοποιήσεις στο facebook αλλά και να κάνουν broadcasting μέσω του καινούργιου Live feature καταφέρνοντας έτσι να πάρουν προσφορές για τα Instant Articles και άλλα πολλά.

Ένα είναι το σίγουρο, δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS