ΑρχικήinetΟι εφαρμογές μηνυμάτων είναι πλέον μεγαλύτερες από τα social networks!

Οι εφαρμογές μηνυμάτων είναι πλέον μεγαλύτερες από τα social networks!

Χρήστες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μηνυμάτων όχι μόνο για να κάνουν chat με τους φίλους τους αλλά και για να συνδεθούν με μάρκες, να ψάξουν εμπορεύματα και να παρακολουθήσουν περιεχόμενο.

εφαρμογές μηνυμάτων

Οι υπηρεσίες που ήταν κάποτε μόνο για ανταλλαγή μηνυμάτων, φωτογραφιών, βίντεο και GIF έχουν εξελιχθεί σε επεκτατικά οικοσυστήματα με τους δικούς τους προγραμματιστές, εφαρμογές και APIs.

Οι εφαρμογές μηνυμάτων διαθέτουν μια σειρά από διακριτικά χαρακτηριστικά τα οποία κάνουν το κοινό τους απίστευτα ελκυστικό στις επιχειρήσεις και στους εμπόρους συμπεριλαμβανομένου του μεγέθους του, των ποσοστών παραμονής, των ποσοστών χρήσης και των δημογραφικών στοιχείων.

Η συνδυασμένη βάση χρηστών στις 4 μεγαλύτερες εφαρμογές μηνυμάτων είναι μεγαλύτερη από αυτή στα 4 μεγαλύτερα social networks. Οι εφαρμογές μηνυμάτων επίσης έχουν μεγαλύτερα ποσοστά παραμονής και χρήσης από τις περισσότερες εφαρμογές για κινητά. Τέλος, η πλειοψηφία των χρηστών τους είναι νέοι, μια εξαιρετικά σημαντική δημογραφική ομάδα για τις μάρκες, τους διαφημιστές και τους εκδότες.

https://www.secnews.gr/102435/pws-na-paiksete-to-krummeno-basketball-minigame-sto-facebook-messenger/Πώς να παίξετε το κρυμμένο basketball minigame στο Facebook Messenger!

Μια νέα έκθεση του BI Intelligence δείχνει πως αυτές οι εφαρμογές αλλάζουν και τα είδη των ευκαιριών για δημιουργία εσόδων που έχουν προκύψει από το αυξανόμενο κοινό που χρησιμοποιεί αυτές τις εφαρμογές καθημερινά.

Μερικά από τα βασικά ευρήματα είναι:

  • Οι εφαρμογές μηνυμάτων για κινητά είναι τεράστιες. Οι μεγαλύτερες από αυτές έχουν εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες καθημερινά. Η πτώση των τιμών των δεδομένων, οι φθηνότερες συσκευές και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά βοηθάνε στην ανάπτυξη τους.
  • Αυτές οι εφαρμογές είναι κάτι περισσότερο από ανταλλαγή μηνυμάτων. Το πρώτο στάδιο της επανάστασης αυτών των εφαρμογών επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη. Στη δεύτερη φάση, οι εταιρίες θα επικεντρωθούν στην επέκταση των υπηρεσιών και στη δημιουργία εσόδων από την τεράστια βάση χρηστών.
  • Οι δημοφιλέστερες ασιατικές εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WeChat, το KakaoTalk, και το LINE έχουν ηγετική θέση στην εξεύρεση καινοτόμων τρόπων για να διατηρούν το engagement των χρηστών τους. Έχουν χτίσει επίσης επιτυχημένες στρατηγικές για τη δημιουργία εσόδων από τις υπηρεσίες τους.
  • Οι εταιρίες ΜΜΕ και οι διαφημιστές εξακολουθούν να επενδύουν περισσότερο χρόνο στα social networks όπως το Facebook και το Twitter από ότι σε αυτές τις εφαρμογές. Αυτό θα αλλάξει μόλις οι εταιρίες ανταλλαγής μηνυμάτων επεκτείνουν τις υπηρεσίες τους και αρχίσουν να παρέχουν περισσότερους τρόπους για να συνδεθούν οι μάρκες, οι διαφημιστές και οι εκδότες με τους χρήστες.

https://www.secnews.gr/101292/tip-whatsapp-%ce%b5%ce%bc%cf%80%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%af%ce%b1-chatting/btn-large” variation=”btn-success”]Μυστικά Tip του WhatsApp που θα ανυψώσουν την εμπειρία chatting

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS