ΑρχικήinetΠοιος είναι ο απώτερος σκοπός των νέων Facebook Reactions Buttons?

Ποιος είναι ο απώτερος σκοπός των νέων Facebook Reactions Buttons?

Ποιος είναι ο απώτερος σκοπός των νέων Facebook Reactions Buttons?

Ποιος είναι ο απώτερος σκοπός των νέων Facebook Reactions Buttons?

Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει παρατηρήσει τα νέα Reactions Buttons του Facebook που εισήχθησαν στην δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης πρόσφατα. Τα έξι νέα emojis — ‘love’, ‘haha,’ ‘yay,’ ‘wow,’‘sad,’ και ‘angry’ — είσηχθησαν με σκοπό οι χρήστες να έχουν περισσότερες επιλογές να εκφράσουν τα συναισθήματά τους όταν βλέπουν ή διαβάζουν κάτι…

Είναι όμως μόνο αυτός ο πραγματικός λόγος? Ή κρύβεται κάτι πίσω από αυτό?

https://www.secnews.gr/101576/%CF%81%CE%B5%CE%BA%CF%8C%CF%81-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%87%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-ethihak-%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/btn-large” variation=”btn-success”]Το πρώτο EthiΗak live Contest είναι ΓΕΓΟΝΟΣ!!!!! Infocom 2016 – EthiHak Contest – Δήλωσε συμμετοχή ΣΗΜΕΡΑ!

Σε επίσημο post του το Facebook , εξηγεί πως άκουσε τα αιτήματα των χρηστών του και αποφάσισε να εισάγει τα κουμπιά των αντιδράσεων. Για να δείτε τα νέα αυτά κουμπιά το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακουμπήσετε το δείκτη του ποντικιού σας πάνω από το like button ή να το κρατήσετε πατημένο. Ωστόσο, για το ίδιο το Fαcebοοk, εκτός από την ικανοποίηση των χρηστών προσφέρει και άλλα πράγματα. Η εταιρεία έχει σκοπό να συγκεντρώσει όσα περισσότερα δεδομένα μπορεί σχετικά με τις αντιδράσεις και τις προτιμήσεις των χρηστών του για να βελτιώσει το News Feed.

Κάθε φορά που μπαίνετε στο Fαcebοοk account σας , παρατηρείτε μια σειρά από posts και εικόνες τα οποία εμφανίζονται στην αρχική σας σελίδα. Ότι εμφανίζεται εκεί είναι αποτέλεσμα των “ισχυρών” και αμφιλεγόμενων αλγορίθμων του κόσμου. Το Facebook πιστεύει πως όσο περισσότερο “ταΐζει” αυτόν τον αλγόριθμο με δεδομένα τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα αναπαράγει.

Το να παρέχει στους χρήστες λοιπόν την επιλογή να διαλέξουν ανάμεσα σε 6 αντιδράσεις επιτρέπει στην εταιρεία να συγκεντρώσει περισσότερο εστιασμένα δεδομένα. Θα ενημερώνεται αν οι χρήστες απολαμβάνουν κάποιο post, τους κάνει χαρούμενους, τους κάνει να γελούν ή να λυπούνται.

https://www.secnews.gr/101781/mousejack-attack/Δείτε ακόμα: Mousejack Attack | Πως μπορείς να hackάρεις ένα pc από 100μ. μακριά?

Το Fαcebοοk κυρίως κερδίζει χρήματα από την διαφήμιση και μοιράζεται τα δεδομένα με τους διαφημιστές για να βελτιώσει την στοχοποίησή τους. (targeting). Ωστόσο, σύμφωνα με τα privacy policy states του Fαcebοοk, δεν διαμοιράζεται προσωπικές πληροφορίες του καθενός, απλά πληροφορίες σαν γενικό σύνολο.

Ποια η άποψή σας για τα Fαcebοοk Reactions buttons? Περιμένουμε τα σχόλιά σας παρακάτω!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS