ΑρχικήsecurityΕταιρεία «εξαπάτησε πελάτες» σχετικά με παιχνίδι εκπαίδευσης

Εταιρεία «εξαπάτησε πελάτες» σχετικά με παιχνίδι εκπαίδευσης

2016-01-06t00-17-40-766z--1280x720.nbcnews-ux-Εταιρεία

Η Εταιρεία πίσω από το παιχνίδι εκπαίδευσης εγκεφάλου, Lumosity, συμφώνησε να πληρώσει $ 2 εκατομμύρια (£ 1,4) για το διακανονισμό ψευδών ισχυρισμών μάρκετινγκ.

Η Lumos Labs είχε πει ότι τα παιχνίδια της βοηθούν τους χρήστες να έχουν καλύτερη απόδοση στην εργασία τους και ακόμη να αμβλυνθούν τα συμπτώματα της νόσου του Alzheimer. Αλλά η αμερικανική Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου ισχυρίστηκε ότι δεν διέθετε επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν αυτές τις αξιώσεις.

Η Εταιρεία πρέπει τώρα να επικοινωνήσει με όλους τους πελάτες της και να τους προσφέρει την ευκαιρία να ακυρώσουν τις συνδρομές τους. Ξεκινώντας το 2007, το Lumosity αποτελείται από 40 online παιχνίδια, που υποτίθεται ότι έχουν σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσουν συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου.

«Το πλήρες δυναμικό»

Στη διαφήμιση, ισχυρίστηκε ότι χρησιμοποιώντας τα παιχνίδια για 10 έως 15 λεπτά, τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα θα μπορούσε να βοηθήσει τους χρήστες να επιτύχουν “το πλήρες δυναμικό σε κάθε πτυχή της ζωής τους».

Επίσης είπε ότι τα παιχνίδια θα μπορούσαν να ανακουφίσουν τα συμπτώματα της άνοιας, των εγκεφαλικών επεισοδίων και των εγκεφαλικών βλαβών.

Αλλά η πρόεδρος του FTC Προεδρείου Προστασίας των Καταναλωτών, Jessica Rich, δήλωσε: «το Lumosity εκμεταλλεύεται στους φόβους των καταναλωτών σχετικά με την ηλικία που σχετίζεται με μείωση της γνωστικής λειτουργίας.”

Τα παιχνίδια είχαν «αναδειχθεί σε μεγάλο βαθμό», από τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις σε δίκτυα συμπεριλαμβανομένου του CNN, του History Channel και του Fox News. Αλλά η Lumos “απλά δεν έχει την επιστήμη για να δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας των διαφημίσεων της”, πρόσθεσε η κα Rich.

Η Lumos Labs δεν απάντησε στα αιτήματα του BBC για σχόλιο.

Η FTC είχε θελήσει να επιβάλει πρόστιμο στη Lumos Labs ύψους $ 50 εκατομμυρίων, αλλά είπε ότι δεχόταν το μικρότερο ποσό των $ 2 εκατ λόγω της «οικονομικής κατάστασης» της Εταιρείας. Η Εταιρεία πρέπει επίσης να προσφέρει στους πελάτες “έναν εύκολο τρόπο για να ακυρώσουν τις συνδρομές τους», οι οποίες κυμαίνονται από $ 15 έως $ 300.

Τον Ιανουάριο του περασμένου έτους η Εταιρεία ανακοίνωσε ότι είχε 70 εκατομμύρια μέλη σε όλο τον κόσμο.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS